Çok saçma bir anlaşma olmuş, oyuncunun ocak ayına kadar olan maaşı olan 1,5 M avro ödenecekmiş. Ne anladım bu karşılıklı fesh olayından, bekleseydiniz belki devre arası taliplisi çıkardı...
Beşiktaş yönetimi ilk önemli yanlışını yaptı bence...