Konu
Quaresma Defteri Kapandı
20-12-2012, 10:26:38
#3
lutfucan
Çok saçma bir anlaşma olmuş, oyuncunun ocak ayına kadar olan maaşı olan 1,5 M avro ödenecekmiş. Ne anladım bu karşılıklı fesh olayından, bekleseydiniz belki devre arası taliplisi çıkardı...
Beşiktaş yönetimi ilk önemli yanlışını yaptı bence...