• 02-10-2012, 20:57:18
    Alexten resmi açıklama.

    http://www.alex10.com.br/tr/news/con...ia=Fala%20Alex
  • 02-10-2012, 21:20:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu açıklamadan sonra Aykut Kocaman ile Aziz Yıldırım kendilerini nasıl savunacaklar çok merak ediyorum.
  • 02-10-2012, 22:53:34
    Alex'te cemaatçi diyecekler.
  • 03-10-2012, 19:56:10
    bu iyidi katılıyorum bakalım daha nedicekler
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alex'te cemaatçi diyecekler.
  • 10-10-2012, 00:09:53
    pardon aziz yıldırım içerdeyken biz laf atardık çıkması için canınızı verirdiniz ne oldu şimdi içeri girsin diye tutturmuşssunuz