Alex Gitti.! - Sayfa 15 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alex Gitti.!
130
●
6.705
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Alex Gitti.!
İlk
5
10
11
12
13
14
15
02-10-2012, 20:57:18
#127
Rymelhone
Alexten resmi açıklama.
http://www.alex10.com.br/tr/news/con...ia=Fala%20Alex
02-10-2012, 21:20:15
#128
eendless
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu açıklamadan sonra Aykut Kocaman ile Aziz Yıldırım kendilerini nasıl savunacaklar çok merak ediyorum.
02-10-2012, 22:53:34
#129
SeoSarp
Alex'te cemaatçi diyecekler.
03-10-2012, 19:56:10
#130
KEMO
bu iyidi
katılıyorum bakalım daha nedicekler
SeoSarp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alex'te cemaatçi diyecekler.
10-10-2012, 00:09:53
#131
ErkanEkin
pardon aziz yıldırım içerdeyken biz laf atardık çıkması için canınızı verirdiniz ne oldu şimdi içeri girsin diye tutturmuşssunuz
İlk
5
10
11
12
13
14
15
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler