• 11-01-2011, 10:40:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.




    Ünlü futbolcu Ronaldinho, bundan böyle kariyerini ülkesinde sürdürecek. Ronaldinho'nun tercihi, Brezilya'nın en fazla taraftar topluluğuna sahip takımı Flamengo oldu.

    Milan ile yolları ayrılan Ronaldinho, son bir haftadır Flamengo'nun yanı sıra, futbola başladığı Gremio ve Palmeiras kulüpleri ile görüşmeler yürütüyordu. Premier lig kulüplerinden Blackburn Rovers'ın 20 milyon sterlinlik cömert teklifini reddeden 30 yaşındaki futbolcu, tercihini Flamengo'dan yana kullandı.
    Kulübün resmi internet sitesinden, yıldız futbolcu ile 4 yıllık sözleşme imzalandığı duyuruldu. 2001 yılında Gremio'dan, Paris Saint Germain'e transfer olarak Avrupa macerasına başlayan Ronaldinho, 2 sezon sonra Barcelona forması giymeye başlamış ve kariyerinin en iyi yıllarını geçirmişti. Katalan ekibinde 2 lig, 1 de Şampiyonlar Ligi şampiyonluğu yaşayan Ronaldinho, 2008 yılında transfer olduğu Milan'da, beklentilerin altında kalmıştı.


    NTVSPOR
  • 11-01-2011, 11:52:27
    #2
    Hayırlı olsun ne diyelim yalan dolan haberlerden kurtulmuş olduk bu sayede
  • 11-01-2011, 12:10:57
    #3
    oh be artık fotomaç hergün manşette ronaldinyo yu fenerbahçe ye getiremicek
  • 11-01-2011, 14:15:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh be artık fotomaç hergün manşette ronaldinyo yu fenerbahçe ye getiremicek
    ben bir kere star tv de bile dinledim.
  • 11-01-2011, 14:55:16
    #5
    hehehehe Fenerbahçe alamazda ben bombayı Beşiktaş patlatır diye düşündüm,demek Yıldırım başkan istemedi,isteseydi bunuda alırdı...
  • 11-01-2011, 16:27:05
    #6
    Artık brazilyadan futbolcu çıkmıyor. Ünlü futbolcularda kendi ülkerine dönüyor. Adriano, carlos, ronaldinho gibi..
  • 11-01-2011, 16:51:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hani hani fenerbahçdeydi
  • 11-01-2011, 18:07:57
    #8
    Yok bizim gazeteler yine getirir Ronaldinho'yu Fenere
    Bu konuda Hasan'ın bi yazısı geldi aklıma http://www.sanalkafe.net/yine-ronald...erbahcede.html
  • 11-01-2011, 20:22:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehehehe Fenerbahçe alamazda ben bombayı Beşiktaş patlatır diye düşündüm,demek Yıldırım başkan istemedi,isteseydi bunuda alırdı...
    Allahım ya