Konu
Ronaldinho Flamengo'da
11-01-2011, 14:55:16
#5
fistikTUBE
hehehehe Fenerbahçe alamazda ben bombayı Beşiktaş patlatır diye düşündüm,demek Yıldırım başkan istemedi,isteseydi bunuda alırdı...