fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehehehe Fenerbahçe alamazda ben bombayı Beşiktaş patlatır diye düşündüm,demek Yıldırım başkan istemedi,isteseydi bunuda alırdı...
Allahım ya