• 02-01-2011, 13:41:22
    #1



    Beşiktaş'ın yıldızları bugun İstanbul'a ayak basıyorlar.

    İşte kulupten yapılan acıklama;

    Portekiz'in başkenti Lizbon'dan Futbol Komitesi Üyemiz Cengiz Zülfikaroğlu ile birlikte uçakla İstanbul'a hareket edecek olan yeni oyuncularımız, saat 14.30'da Atatürk Havalimanı'ndan Türkiye'ye giriş yapacak.

    Yeni transferlerimiz Simao ve Almeida ise, Pazartesi günü sabah saatlerinde Acıbadem Maslak hastanesinde sağlık kontrolünden geçecek.
  • 02-01-2011, 14:10:42
    #2
    Hayırlı olsun tekrar.
  • 02-01-2011, 14:42:17
    #3
    bekliyoruz..
  • 02-01-2011, 14:57:51
    #4
    14:27 Beklenmedik bir gelişme yaşanıyor. Uçağın sis yüzünden gelişinde aksaklık yaşandı. Uçağın 16:20'de inmesi bekleniyor.
  • 02-01-2011, 16:57:37
    #5
    Efsane bir imza töreni yapılacakmış sanırım.
  • 02-01-2011, 18:19:08
    #6
    geldiler adamlar şaşkın şaşkın bakınıyorladı taraftarı görünce
  • 02-01-2011, 18:24:57
    #7
    Güzel bir imza töreni olsunda gidelim
  • 02-01-2011, 19:49:51
    #8
    Q7 ve çetesi şu an Akatlar Arena'da BJK -GS maçını takip ediyorlar.
    Akatlar Arena şu an iğne atsan yere düşmeyecek kadar dolu