Ge-li-yor-lar
11
●647
- 03-01-2011, 00:05:2014 etti sanırım.Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zapo-Ferrari-Almeida-Fink-Guti-Quaresma-Simao-Bobo-Holosko-Hilbert-Ernst-Fernandes-Tabata-Sivok ..
Fink - Tabata - Zapo gidici büyük ihtimalle.
Holosko 3 ay sakat, o da donacak sene sonuna kadar. Ve 10
Ferrari de kadro dışı kalır sanırım tribündeki +2'den biri olur
