• 02-01-2011, 20:58:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
  • 02-01-2011, 22:03:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kaç Yabancı Oldu?
  • 03-01-2011, 00:05:20
    #12
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç Yabancı Oldu?
    14 etti sanırım.
    Zapo-Ferrari-Almeida-Fink-Guti-Quaresma-Simao-Bobo-Holosko-Hilbert-Ernst-Fernandes-Tabata-Sivok ..

    Fink - Tabata - Zapo gidici büyük ihtimalle.
    Holosko 3 ay sakat, o da donacak sene sonuna kadar. Ve 10
    Ferrari de kadro dışı kalır sanırım tribündeki +2'den biri olur