14 etti sanırım.
Zapo-Ferrari-Almeida-Fink-Guti-Quaresma-Simao-Bobo-Holosko-Hilbert-Ernst-Fernandes-Tabata-Sivok ..
Fink - Tabata - Zapo gidici büyük ihtimalle.
Holosko 3 ay sakat, o da donacak sene sonuna kadar. Ve 10

Ferrari de kadro dışı kalır sanırım tribündeki +2'den biri olur