Konu
Ge-li-yor-lar
02-01-2011, 13:41:22
#1
fhurkan
Beşiktaş'ın yıldızları bugun İstanbul'a ayak basıyorlar.
İşte kulupten yapılan acıklama;
Portekiz'in başkenti Lizbon'dan Futbol Komitesi Üyemiz Cengiz Zülfikaroğlu ile birlikte uçakla İstanbul'a hareket edecek olan yeni oyuncularımız, saat 14.30'da Atatürk Havalimanı'ndan Türkiye'ye giriş yapacak.
Yeni transferlerimiz Simao ve Almeida ise, Pazartesi günü sabah saatlerinde Acıbadem Maslak hastanesinde sağlık kontrolünden geçecek.