• 09-11-2010, 17:44:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Sıradan bir maç kazandık"



    Trabzonspor'da keyifler yerinde... 69 hafta sonra zirveye oturan bordo mavililerin başarısından büyük pay sahibi olan Egemen Korkmaz ve Onur Kıvrak Lig TV Muhabiri Can Karyağdı'nın sorularını yanıtladı.

    Egemen Korkmaz hedeflerinin şampiyonluk olduğunu açıklarken, Onur ise liderliğini baskı yaratmadığını belirtti, Galatasaray maçı içinse: "Sanki sıradan bir maç kazandık" dedi.

    http://ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=81771
  • 09-11-2010, 18:23:37
    #2
    onur diyorsa doğrudur.
  • 09-11-2010, 19:37:50
    #3
    bizim lig öyle olduki 2 maç kazanan kendini birşey sanmaya başlıyor .
  • 09-11-2010, 21:41:08
    #4
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim lig öyle olduki 2 maç kazanan kendini birşey sanmaya başlıyor .
    Röportajı izleyip öyle mesaj yazmanızı tavsiye ediyorum.Vurgu farkını görmek lazım bunun için.
  • 09-11-2010, 23:29:49
    #5
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim lig öyle olduki 2 maç kazanan kendini birşey sanmaya başlıyor .
    Trabzonsporda böyle bir durum olduğunu sanmıyorum, geçen seneden beri Trabzonspor yükselişte, hatta Ersun Yanal döneminden başlayabiliriz, bu takımın iskeleti o dönemde kuruldu. Bross döneminde bir duraklama, Şenol Güneş döneminde ise yükseliş devam etti. Umarım zirveden 34. haftanın sonuna kadar inmeyiz.
  • 10-11-2010, 00:21:52
    #6
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzonsporda böyle bir durum olduğunu sanmıyorum, geçen seneden beri Trabzonspor yükselişte, hatta Ersun Yanal döneminden başlayabiliriz, bu takımın iskeleti o dönemde kuruldu. Bross döneminde bir duraklama, Şenol Güneş döneminde ise yükseliş devam etti. Umarım zirveden 34. haftanın sonuna kadar inmeyiz.
    İnşallah öyle olur da, bu sene ANADOLU takımlarının çekişmesini izleriz.Emin olsun herkes öyle olursa izleyebilecekleri en iyi sene bu sene olacaktır.
  • 10-11-2010, 01:39:56
    #7
    TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Röportajı izleyip öyle mesaj yazmanızı tavsiye ediyorum.Vurgu farkını görmek lazım bunun için.
    bunu diyene kadar konuyu bu şekilde açsanız
  • 10-11-2010, 01:42:08
    #8
    bırak bu senede trabzon şampiyon olsun ne öyle galatasaray beşiktaş fenerbaçe her sene aynı takımlardı renk geldi liga sivas bursa bu senede trabzon olsun önümzdeki senede Gaziantep Olsun yeter
  • 10-11-2010, 04:58:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Helal olsun ne diyelim