Trabzonsporda böyle bir durum olduğunu sanmıyorum, geçen seneden beri Trabzonspor yükselişte, hatta Ersun Yanal döneminden başlayabiliriz, bu takımın iskeleti o dönemde kuruldu. Bross döneminde bir duraklama, Şenol Güneş döneminde ise yükseliş devam etti. Umarım zirveden 34. haftanın sonuna kadar inmeyiz.
İnşallah öyle olur da, bu sene ANADOLU takımlarının çekişmesini izleriz.Emin olsun herkes öyle olursa izleyebilecekleri en iyi sene bu sene olacaktır.