OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim lig öyle olduki 2 maç kazanan kendini birşey sanmaya başlıyor .
Trabzonsporda böyle bir durum olduğunu sanmıyorum, geçen seneden beri Trabzonspor yükselişte, hatta Ersun Yanal döneminden başlayabiliriz, bu takımın iskeleti o dönemde kuruldu. Bross döneminde bir duraklama, Şenol Güneş döneminde ise yükseliş devam etti. Umarım zirveden 34. haftanın sonuna kadar inmeyiz.