• 25-09-2010, 11:12:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Önce Zico, ardından Carlos ve Deivid ile yollarını ayıran Fenerbahçe'de, “savaşçı takım” hedefi doğrultusunda diğer Brezilyalılar da birer birer gönderilecek.




    Brezilyalılar’dan hem teknik direktör hem de futbolcu bazında en iyi verimi alan takım olan Fenerbahçe’de bir dönem yavaş yavaş sona eriyor. “Devrim” yapmayı hedefleyen ve transferi bu doğrultuda gerçekleştiren teknik direktör Aykut Kocaman’ın, “savaşçı bir Fenerbahçe yaratma” düşüncesinde Brezilyalılar’ın yerinin olmadığı belirlendi. Genç hocanın, bu doğrultuda kadroda bulunan Sambacılar’la yolları teker teker ayırma düşüncesinde olduğu, yönetimin de kendisine destek verdiği öğrenildi. 1973-75 yılları arasında Fenerbahçe’yi çalıştıran dünyaca ünlü teknik adam Didi ile başlayan Brezilyalı ekolü, Parreira, Lazaroni, Zico ile devam etmiş, bu süreçte birçok Brezilyalı futbolcu da kadroya dahil edilmişti. Önce Zico, ardından Roberto Carlos ile yollar ayrıldı. Bir süre önce de Deivid gönderildi. Sarı-Lacivertli forma altında 7. sezonunu geçiren Kaptan Alex’in varlığı ilk kez bu yıl tartışma konusu olurken, Brezilyalı yıldız, yaşananlar nedeniyle artık geri dönmek istediğini her fırsatta dile getirmeye başladı. Alex ile devre arasında yolların ayrılması hiç de sürpriz olmayacak. Diğer Sambacılar da birer birer tasviye edilecek. Brezilyalılar’ın yerine ise savaşan, mücadele eden futbolcular transfer edilecek. Böylece, Başkan Aziz Yıldırım’ın hayalini kurduğu, “Rakibi ısıran Fenerbahçe” yaratılmaya çalışılacak.

    Yusuf Dursun (Fanatik)
  • 25-09-2010, 11:14:33
    #2
    Mücadele eden Türk futbolcular gelse iyi olur ama oda hayal .Bakalım neler olacak.
  • 25-09-2010, 11:19:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mücadele eden Türk futbolcular gelse iyi olur ama oda hayal .Bakalım neler olacak.
    Saçma planlar içerisinde Aykut Kocaman.

    Dünya'nın en iyi takımlarında bile en az 2 tane Brezilyalı varken, Alex'e bu kadar takık olmaları çok uyuzuma gidiyor.

    Yapmayın, etmeyin; harcamayın efsaneyi..
  • 25-09-2010, 11:53:23
    #4
    alex bu takımla ozdeslesmıstır artk her ne olrsa olsn gıtmemelıdır
  • 25-09-2010, 11:57:51
    #5
    Üyeliği durduruldu

  • 25-09-2010, 14:15:49
    #6
    Objektif olarak baktığımda Fenerbahçe'yi kurtaran iki oyuncu var.Diego Lugano ve Alex böyle birşey fenerbahçeyi daha kötüye sürükler.
  • 25-09-2010, 14:36:09
    #7
    ALEX gitmesin !!


  • 25-09-2010, 14:53:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu haber diğer takımları sevindirir
  • 25-09-2010, 16:01:45
    #9
    Alex i göndermeyi düşünen yönetiminin, IQ sunden şüpe etmek lazım.