• 25-09-2010, 16:10:09
    #10
    Alex'i harcamak Aykut Hoca'nın fikri. Yönetim er ya da geç bunu gördüğün de Alex'i harcamaya kalkanı harcayacaktır. Umarım.
  • 25-09-2010, 16:33:24
    #11
    ben bir şey soracağım. futbolcu seçerken kalitesine mi bakılıyor yoksa ırkına mı? ne alakası var Brezilyalı olmasıyla. adam iyiyse alırsın değilse gönderirsin.