HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mücadele eden Türk futbolcular gelse iyi olur ama oda hayal .Bakalım neler olacak.
Saçma planlar içerisinde Aykut Kocaman.

Dünya'nın en iyi takımlarında bile en az 2 tane Brezilyalı varken, Alex'e bu kadar takık olmaları çok uyuzuma gidiyor.

Yapmayın, etmeyin; harcamayın efsaneyi..