Mücadele eden Türk futbolcular gelse iyi olur ama oda hayal

.Bakalım neler olacak.
Saçma planlar içerisinde Aykut Kocaman.
Dünya'nın en iyi takımlarında bile en az 2 tane Brezilyalı varken, Alex'e bu kadar takık olmaları çok uyuzuma gidiyor.
Yapmayın, etmeyin; harcamayın efsaneyi..