• 15-09-2010, 20:57:36
    #1
    Sabri Sarıoğlu'nun Gaziantepspor maçı sonrasında oluşan ağrıları nedeniyle bugün yapılan tetkikleri sonucunda sol kalça kaslarında kısmi yırtık oluştuğu belirlendi. Tedavisine başlanan Sabri Sarıoğlu'nun yaklaşık 3 hafta forma giymesinin zor olduğu Sağlık Ekibi tarafından belirtildi.
  • 15-09-2010, 20:59:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hay ben böyle işin.. Bütün suç Mlli takımda.. Dinlendirilmeden pat diye oynatırlarsa.
    Yine aynı yerden sakatlandı.
  • 15-09-2010, 21:54:38
    #3
    Peeh. Hep aynı dert. Bizim sağlık ekibi acaba armut mu topluyor. Sezon başından beri yüzünü göremediğimiz oyuncular var.
  • 15-09-2010, 22:06:02
    #4
    mEc
    Üyeliği durduruldu
    Yav bu sakatlıklardan çektiğimiz nedir. 2 yıldır başa bela oldu resmen.
  • 15-09-2010, 22:26:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Vay halimize.
  • 15-09-2010, 22:37:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tüh ya bu hafta Buca maçında izleyemicez Sabriyi

    Bizim takımda var bişeyler
  • 15-09-2010, 22:41:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sabri gibi bi adamın alternetifini bulamadık yıllardır ya:d
  • 16-09-2010, 01:50:04
    #8
    sabrisiz galatasaray maçını izlemem.. Sırf sabri için ligtv alacaktım vazgeçtim Fenerde iş yok bu sene sabriye bakıyoruz artık neşe kaynağım benim
  • 16-09-2010, 03:51:03
    #9
    Ben anlamıyorum bu çocuk milli takıma gittiğinde sakat değil grip dendi iyileşmiş oynadı dendi.Ee yine sakat.Tek devre oynayıp sakatlanmayı nasıl beceriyor ki.Nasıl bir anlaşamama olayı anlamadım koca ülkede sağ bek krizi mi baş gösterdi çözemedim.

    Ali turana kaldık mecburen desenize.