Ben anlamıyorum bu çocuk milli takıma gittiğinde sakat değil grip dendi iyileşmiş oynadı dendi.Ee yine sakat.Tek devre oynayıp sakatlanmayı nasıl beceriyor ki.Nasıl bir anlaşamama olayı anlamadım koca ülkede sağ bek krizi mi baş gösterdi çözemedim.
Ali turana kaldık mecburen desenize.