• 16-09-2010, 04:04:16
    #10
    Rijkaard boşa kızmadı sakat sakat oynatılırsa böyle olur Kaldık yine Ali Turan malına

  • 16-09-2010, 09:37:33
    #11
    "Sabri sarıoğlu 1982 de modern futbola tepki olarak samsunda dünyaya gelmiştir" diye bir yorum okudum dün.. Baya güldüm valla..
  • 16-09-2010, 11:42:11
    #12
    Bi dahaki milli maça toparlar tam iyileşmeden oynayıp gene sakatlanır sıkıntı yok.
  • 16-09-2010, 14:35:44
    #13
    Koxp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabri gibi bi adamın alternetifini bulamadık yıllardır ya:d
    bizde deli ibonun
  • 17-09-2010, 20:38:57
    #14
    Ali Turan'ın yerine benmi oynasam acaba ? düşünüyorum da ondan daha iyi Oynarım gibime geliyor..