Sabri 3 Hafta Yok.! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sabri 3 Hafta Yok.!
13
●
617
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Sabri 3 Hafta Yok.!
1
2
16-09-2010, 04:04:16
#10
FFaruXX
Rijkaard boşa kızmadı sakat sakat oynatılırsa böyle olur
Kaldık yine Ali Turan malına
16-09-2010, 09:37:33
#11
sogukkanli56
"Sabri sarıoğlu 1982 de modern futbola tepki olarak samsunda dünyaya gelmiştir" diye bir yorum okudum dün.. Baya güldüm valla..
16-09-2010, 11:42:11
#12
MeSsO_
Bi dahaki milli maça toparlar tam iyileşmeden oynayıp gene sakatlanır sıkıntı yok.
16-09-2010, 14:35:44
#13
suatbjk
Koxp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sabri gibi bi adamın alternetifini bulamadık yıllardır ya:d
bizde deli ibonun
17-09-2010, 20:38:57
#14
fistikTUBE
Ali Turan'ın yerine benmi oynasam acaba ? düşünüyorum da ondan daha iyi Oynarım gibime geliyor..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler