• 05-09-2010, 22:58:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Guiza ameliyat olmak için ülkesine gitti 1ay yok ortalarda çift forvete felan gerek yok tek forvet bile ligin en çok gol atan takımıyız Alex verir Niang yazar.
  • 05-09-2010, 23:12:43
    #11
  • 05-09-2010, 23:16:10
    #12
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan gibi adamı bence ortada oynatmak hata olur.Tam kanat adamı.Zaten okan tek maç oynadı diye banka 11 oyuncusu olacağını sanmıyorum sadece gökhanın ara ara sakatlanmaları varya işte o dönemler taraftarın içi rahat şekilde ona görev verilir.Sağ açık oynayamayacağına göre orda oynucak adam çok çünkü gökhan için sağbek gayet uygundur.
  • 05-09-2010, 23:19:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan'ı geri yerine çeksek oraya Mehmet'i koysak daha iyi olur. Okan daha çok genç her maç o kadar etkili olmayabilir daha 17 yaşında 2 maç kötü oynasa ipe asarlar, çocuğun geleceği biter başlamadan.
  • 05-09-2010, 23:31:53
    #14
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan gibi adamı bence ortada oynatmak hata olur.Tam kanat adamı.Zaten okan tek maç oynadı diye banka 11 oyuncusu olacağını sanmıyorum sadece gökhanın ara ara sakatlanmaları varya işte o dönemler taraftarın içi rahat şekilde ona görev verilir.Sağ açık oynayamayacağına göre orda oynucak adam çok çünkü gökhan için sağbek gayet uygundur.
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan'ı geri yerine çeksek oraya Mehmet'i koysak daha iyi olur. Okan daha çok genç her maç o kadar etkili olmayabilir daha 17 yaşında 2 maç kötü oynasa ipe asarlar, çocuğun geleceği biter başlamadan.
    Hayalimdeki kadro:P
    Haklı olabilirsiniz fakat gökhanın bu mevkide çok başarılı olacağını düşünüyorum açıkcası.Zico zamanında Gökhan G. defansın göbeğinde çok başarılı maçlar çıkartmıştı.Hırslı,mücadeleci ve hızlı futbolu da bu şeklide düşünmeme neden oluyor açıkcası.Demen odur ki hem savunması hemde hücum yönü çok güçlü bir futbolcu bu yüzden Emre ile ikisini yanyana düşünüp böyle bir kadro oluşturdum.Okan konusunda ise ben bu çocuktan çok umutluyum kendine iyi bakar ve çok çalışırsa forma yakındır.
  • 06-09-2010, 00:55:19
    #15
    Bir de Cristiano Ronaldo'yu kadrodan kesebilse tam karizma.
  • 06-09-2010, 01:17:22
    #16
    Üyeliği durduruldu
    O kadarda değil
  • 06-09-2010, 10:33:37
    #17
    yerinde transfer ileride kendini gösterir
  • 06-09-2010, 12:51:15
    #18
    DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan'ı geri yerine çeksek oraya Mehmet'i koysak daha iyi olur. Okan daha çok genç her maç o kadar etkili olmayabilir daha 17 yaşında 2 maç kötü oynasa ipe asarlar, çocuğun geleceği biter başlamadan.
    Bu sistemle başarılı o-lu-na-maz.
    4-5-1 oynanmalı.Kanatlar bindirir orta saha pres yaparsa bence bu sistem çok daha başarılı olur.Kesinlikle Alex'siz bir kadro kurulmalı.(çok sevsemde takımın iyiliği için)

    Niang

    Stoch Emre M.Topuz Dia Gökhan Gönül


    Santos Lugano Yobo Okan

    Volkan