• 05-09-2010, 20:18:51
    #1


    Fenerbahçe'nin yeni transferlerinden Mamadou Niang Milli Takımı ile çıktığı Afrika Uluslar Kupası Grup eleme maçında üç gol attı.

    Afrika Uluslar Kupası eleme grubu maçına çıkan Senegal Demokratik Kongo Cumhuriyeti maçına çıkan Senegal sahadan 4-2 galip ayrıldı.

    Senagal'in galibiyetinde başrolü oynayan isim ise Fenerbahçe'nin bu sezon kadrosuna kattığı Mamadou Niang oldu. Niang karşılaşmanın 12, 19 ve 68. dakikada penaltıdan gollerini atarak karşılaşmaya damgasını vurdu. Senegal'in son golünü Sow kaydetti.

    Kaynak: Sporx
  • 05-09-2010, 20:19:33
    #2
    Yakışır. Kara yılan Niang...
  • 05-09-2010, 20:19:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ver Ninag'a yaz skorboard'a
  • 05-09-2010, 20:20:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gurur duydum.
  • 05-09-2010, 21:14:13
    #5
    guiza gibi çıkmaz inş. parasının hakkını verir
  • 05-09-2010, 21:35:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Güizadan kurtuldunuz hee En cok biz kurtulduk. Ayağına carpıp gol yemek sinir ediyor adamı
  • 05-09-2010, 21:36:29
    #7
    yakışır kara mamba
  • 05-09-2010, 22:31:40
    #8
    Tııısssss......
  • 05-09-2010, 22:52:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Niang - Guiza yan yana oynayacakmı bakalım.