Gökhan gibi adamı bence ortada oynatmak hata olur.Tam kanat adamı.Zaten okan tek maç oynadı diye banka 11 oyuncusu olacağını sanmıyorum sadece gökhanın ara ara sakatlanmaları varya işte o dönemler taraftarın içi rahat şekilde ona görev verilir.Sağ açık oynayamayacağına göre orda oynucak adam çok çünkü gökhan için sağbek gayet uygundur.
Gökhan'ı geri yerine çeksek oraya Mehmet'i koysak daha iyi olur. Okan daha çok genç her maç o kadar etkili olmayabilir daha 17 yaşında 2 maç kötü oynasa ipe asarlar, çocuğun geleceği biter başlamadan.
Hayalimdeki kadro:P
Haklı olabilirsiniz fakat gökhanın bu mevkide çok başarılı olacağını düşünüyorum açıkcası.Zico zamanında Gökhan G. defansın göbeğinde çok başarılı maçlar çıkartmıştı.Hırslı,mücadeleci ve hızlı futbolu da bu şeklide düşünmeme neden oluyor açıkcası.Demen odur ki hem savunması hemde hücum yönü çok güçlü bir futbolcu bu yüzden Emre ile ikisini yanyana düşünüp böyle bir kadro oluşturdum.Okan konusunda ise ben bu çocuktan çok umutluyum kendine iyi bakar ve çok çalışırsa forma yakındır.