jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gökhan gibi adamı bence ortada oynatmak hata olur.Tam kanat adamı.Zaten okan tek maç oynadı diye banka 11 oyuncusu olacağını sanmıyorum sadece gökhanın ara ara sakatlanmaları varya işte o dönemler taraftarın içi rahat şekilde ona görev verilir.Sağ açık oynayamayacağına göre orda oynucak adam çok çünkü gökhan için sağbek gayet uygundur.