• 04-08-2010, 03:13:30
    #10
    yok yok futbolcu topu kalecinin tutacağı şekilde atmazsa lisansı alınmalı..
  • 04-08-2010, 03:16:13
    #11
    blazeirs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yok futbolcu topu kalecinin tutacağı şekilde atmazsa lisansı alınmalı..
    Ya da maç tatil edilip penaltıyı kaçıran takım 3-0 galip sayılsın tribünler de pınar başı çeksin.
  • 04-08-2010, 03:36:02
    #12
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence futbolcu penaltıyı kaçırırsa kaleci kırmızı görsün hakem de formasını çıkarsın tribünlere koşsun. Daha mantıklı...
    gee gee yerlerdeyim
  • 04-08-2010, 14:26:24
    #13
    kaleciyi yatırmak futbolcunun yeteniğidir. Karışılmamalı.