maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence futbolcu penaltıyı kaçırırsa kaleci kırmızı görsün hakem de formasını çıkarsın tribünlere koşsun. Daha mantıklı...
gee gee yerlerdeyim