blazeirs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok yok futbolcu topu kalecinin tutacağı şekilde atmazsa lisansı alınmalı..
Ya da maç tatil edilip penaltıyı kaçıran takım 3-0 galip sayılsın tribünler de pınar başı çeksin.