• 07-05-2010, 21:41:19
    #1
    Beşiktaş - Manisaspor maçının 40. dakikasında çok talihsiz anlar yaşandı.


    Siyah-Beyazlı takımın genç oyuncusu Rıdvan, Manisasporlu Simpson ile girdiği ikili mücadele sonrasında yerde kaldı. Sağlık görevlileri genç oyuncu için hemen sahaya geldiler. Yapılan ilk müdahaleler sonrasında genç oyuncunun oyuna devam edemeyeceği anlaşıldı.

    Sedye ile kenara alınan genç oyuncunun sol ayak fibula kemiğinin kırıldığı öğrenildi. Genç oyuncu gözyaşları içinde ambulansla hastaneye kaldırıldı.

    İŞTE O TALİHSİZ AN


  • 07-05-2010, 21:54:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    off off Acil şifalar dilerim.
  • 07-05-2010, 21:56:01
    #3
    Geçmiş olsun
  • 07-05-2010, 22:31:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aman O nasıl bir şey öyle içim gitti Geçmiş olsun..
  • 07-05-2010, 22:35:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun valla benimde içim gitti :S çok kötü olmuştur ya.
  • 07-05-2010, 22:36:34
    #6
    geçmiş olsunya gencecik daha inş toparlar
  • 07-05-2010, 22:39:07
    #7
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cok kotu gercekten genc bir cocukda. Gecmis olsun Allah sifa versin
  • 07-05-2010, 22:40:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun ,

    En büyük avantajı daha genç olmazı , ama yinede üzücü bir durum
  • 07-05-2010, 22:42:39
    #9
    <konudisi> Futbolun guzel yani son 3 avatar

    </konudisi>