• 07-05-2010, 22:44:20
    #10
    çok üzüldüm ya gencecik daha bende fenerliyim ama ciddi üzüldüm
  • 07-05-2010, 22:48:42
    #11
    Maçı içlerken çok fena oldum. Acil şifalar dilerim.
  • 07-05-2010, 22:49:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    çok kötü oldu ya off,

    geçmiş olsun RIDVAN
  • 07-05-2010, 22:51:40
    #13
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=72046
  • 07-05-2010, 22:56:42
    #14
    İçim gitti.Çok üzüldüm ya . Of of .Gencecik yaşta.İnşallah en kısa sürede yeşil sahalara geri döner.
  • 07-05-2010, 22:57:57
    #15
    Allah acil şifalar versin.O kadar ugraş didin A takıma kadar çık sonra ayagın kırılsın
  • 07-05-2010, 23:25:53
    #16
    off çok kötü olmuş ya.geçmiş olsun rıdvan
  • 07-05-2010, 23:32:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Diyarbakır Maçında Harika Oynadı , O Zaman Bende Demiştim Vay Be Genç Futbolcu Helal Olsun Nasıl Oynuyo Diye.

    Kaç Kişi Demiştir.

    Nazar Değdi Bence.

    İnşallah En Yakın Zamanda Sahalara Döner.
  • 07-05-2010, 23:33:56
    #18
    Çok kötü bi durum Allah yardımcısı olsun Acil şifalar versin.