Rıdvan'ın ayağı kırıldı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rıdvan'ın ayağı kırıldı
32
●
1.363
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Rıdvan'ın ayağı kırıldı
1
2
3
4
07-05-2010, 22:44:20
#10
Emir
çok üzüldüm ya gencecik daha bende fenerliyim ama ciddi üzüldüm
07-05-2010, 22:48:42
#11
seo17
Maçı içlerken çok fena oldum.
Acil şifalar dilerim.
07-05-2010, 22:49:29
#12
bilgiliweb
Üyeliği durduruldu
çok kötü oldu ya off,
geçmiş olsun RIDVAN
07-05-2010, 22:51:40
#13
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=72046
07-05-2010, 22:56:42
#14
NarkozFB!
İçim gitti.Çok üzüldüm ya . Of of .Gencecik yaşta.İnşallah en kısa sürede yeşil sahalara geri döner.
07-05-2010, 22:57:57
#15
NepenTheS
Allah acil şifalar versin.O kadar ugraş didin A takıma kadar çık sonra ayagın kırılsın
07-05-2010, 23:25:53
#16
Asi_Prens
off çok kötü olmuş ya.geçmiş olsun rıdvan
07-05-2010, 23:32:22
#17
Euro38
Üyeliği durduruldu
Diyarbakır Maçında Harika Oynadı , O Zaman Bende Demiştim Vay Be Genç Futbolcu Helal Olsun Nasıl Oynuyo Diye.
Kaç Kişi Demiştir.
Nazar Değdi Bence.
İnşallah En Yakın Zamanda Sahalara Döner.
07-05-2010, 23:33:56
#18
Razor_332
Çok kötü bi durum Allah yardımcısı olsun Acil şifalar versin.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler