• 08-05-2010, 00:41:09
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Çokda iyi oynuyordu, yazık oldu hem kırık hem yırtık varmış.
  • 08-05-2010, 00:50:41
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gencecik çocuk maçı izlerken içim gitti , çok yazık oldu gerçekten. Kırılmanın yanağında bağlarında kopukluk varmış. Asıl problem orda , kırık olsa sezon başına kadar yetişirdi. Allah yardım etsin ..
  • 08-05-2010, 02:47:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 08-05-2010, 02:53:34
    #22
    felaket... umarım futbol hayatı sönmez..
  • 08-05-2010, 02:56:48
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rıdvan'a nazar değdi. En kısa sürede formasına kavuşur inşallah...

    Şimdi aklıma düştü Ricardo Quaresma forma numarası 7 Rıdvan'da 7. Beşiktaş Taraftarı bu hafta 7 numara geliyor diye sevindi sonra da 7'ye olanlara üzüldü...
  • 08-05-2010, 08:01:27
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Genç Yaşta Sakatlığa Yakalanmak Kötü Olmuş
    Geçmiş Olsun
  • 08-05-2010, 08:58:33
    #25
    :S Çok kötü olmuş hakikatten.Allah acil şifa versin.
  • 08-05-2010, 10:19:53
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türk futbolu için gelecek vadeden bir oyuncu.
    Allah acil şifalar versin.
  • 08-05-2010, 10:22:33
    #27
    Allah(c.c) yardımcın olsun rıdvan yazık oldu gencecik futbolcuya