Milli Takıma yeni forma
12
●693
- 28-02-2010, 14:52:38Zamanında milli takımın bu forumayı tekrar kullnması için bu site = www.formamigeriver.com bir kampanya başlatmıştı. Şimdi konuda birebir aynısı olmasada nerdeyse eski formanın aynısı olduğunu görünce sevindim. Umarım uzun yıllar kullanırız bu formayı..
Benim kafamda arka planda ayyıldız gölgesi olan bir forma var, inş birgün öyle olur.
