• 28-02-2010, 10:02:48
    #10
    Şu turkuaz formadan iyidir.Renklerimiz belli KIRMIZI-BEYAZ.Ama evet Ay-Yıldız göğüs üstünde olmalıydı.
  • 28-02-2010, 14:42:06
    #11
    herşey güzel ama tasarımı hiç güzel olmamış Pijama üstü gibi hissetim şahsen Benim kafamda arka planda ayyıldız gölgesi olan bir forma var, inş birgün öyle olur.
  • 28-02-2010, 14:46:41
    #12


    Çok güzel olmuş,eski formamız gibi.

  • 28-02-2010, 14:52:38
    #13
    Zamanında milli takımın bu forumayı tekrar kullnması için bu site = www.formamigeriver.com bir kampanya başlatmıştı. Şimdi konuda birebir aynısı olmasada nerdeyse eski formanın aynısı olduğunu görünce sevindim. Umarım uzun yıllar kullanırız bu formayı..