• 27-02-2010, 13:20:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    (A) Milli Futbol Takımı, Honduras ile 3 Mart Çarşamba günü İstanbul'da yapacağı özel maça, çevreye duyalı malzemeden tasarlanan yeni dış saha formalarıyla çıkacak.

    Nike tarafından yapılan açıklamada, Honduras maçının Türkiye'de olmasına karşın, milli takımın, karşılaşmaya yeni dış saha formasıyla çıkacağı belirtildi.
    Formayla ilgili şu bilgiler verildi: “Hakim rengi beyaz olan yeni tasarımda, formanın göğsünde kırmızı bir bant ve bandın üstünde ay-yıldız bulunuyor. Yeni formanın öncekilerden en büyük farkı, geri dönüşüm özelliğinin bulunması. Geri dönüşümü yapılmış plastik şişelerden elde edilen kumaşlardan üretilen formalar futbolcuları daha kuru, daha serin ve daha rahat tutacak şekilde tasarlandı. Bu tasarım sayesinde futbolcuların vücut sıcaklığı, yeşil sahadayken istenilen düzeyde tutuluyor olacak.”

  • 27-02-2010, 13:28:00
    #2
    Çok güzel . Rıdvanlı dönemi hatırlatıyor.
  • 27-02-2010, 17:43:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Özellikleri güzel ama tasarımı hoşuma gitmedi. :S
  • 27-02-2010, 20:46:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Benim hosuma gitmedi valla. Adam akıllı bişey yapsalar..
  • 27-02-2010, 20:48:04
    #5
    Beğenmediğim kısım Ayyıldız saklanmaya çalışılmış gibi olmuş oysaki daha çok ön plana çıkarılsa daha iyi beğeni kazanırdı
  • 27-02-2010, 21:46:20
    #6
    Ay-Yıldız'ın yeri göğsün üzeridir.
  • 28-02-2010, 03:17:51
    #7
    plaka gibi olmuş beğenmedim açıkcası.
  • 28-02-2010, 03:38:55
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben sevdim hoş gibi.
  • 28-02-2010, 04:22:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben begendim güzel olmus . Diger takimlara göre farkimiz olsun .