Zamanında milli takımın bu forumayı tekrar kullnması için bu site =
www.formamigeriver.com bir kampanya başlatmıştı. Şimdi konuda birebir aynısı olmasada nerdeyse eski formanın aynısı olduğunu görünce sevindim. Umarım uzun yıllar kullanırız bu formayı..