• 08-02-2010, 00:46:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lugano'nun sap arka adelesinde yırtık varmış 2 hafta yokmuş bu duruma göre

    Bursa, Manisa ve Lille maçlarında yok
  • 08-02-2010, 00:52:57
    #2
    üff çok kötü oldu ya başkan şu zemini düzelt Allah aşkına özerde gitti futbolcu kalmıcak bu gidişle
  • 08-02-2010, 01:16:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Şuan galatasaray 'ın durumunu aynen fenerbahçede yaşıyor.
  • 08-02-2010, 01:24:49
    #4
    Özer'in durumu nasılmış ? Daum bu gidişle Deivid'i sağ kanata monte etmek zorunda kalacak. Mehmet cezalı,özer sakatsa eğer
  • 08-02-2010, 01:32:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Özer Salı güni antremana çıkacakmış %90 Bursa maçında oynamasada Manisaspor maçına yetişirmiş diye duydum.
  • 08-02-2010, 08:02:13
    #6
    Backlink Hizmetleri
    Zeminin acilen düzeltilmesi için ne gerekiyorsa yapılmalı artık. Daha kaç futbolcu kaybedeceğiz
  • 08-02-2010, 10:40:16
    #7
    Saha zeminin acilen düzeltilmesi lazım.
  • 08-02-2010, 16:36:25
    #8
    Lille maçında yok mu ?
  • 08-02-2010, 16:40:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Geçen Gün Rıdvan Hocanın Yorumunu Dinledimde. Bu Takımda Deivid gibi bir futbolcu var.

    Deivid Kim ; Chealse e İnter e Cska ya Karşı Forma giyen ve o maçlarda akıl almıyacak goller atan bir futbolcu. Şimdiki Konumu ne ? İlk 18 e zor giriyor. Bu Adamı Acilen Geri Kazanmamız Lazımki. Özer'in Durumuda Umarım En Yakın Zamanda Düzelir. Solda Artık Vederson ve Santos a gün doğdu. Zeminin Düzelme Çalışmaları Bildiğime Göre Devam Ediyor.

    ve Başkanımız Taraftarlara Güzel Bir Haber'de Verdi... Yeni Sezone 3 Yıldız Futbocu Alınacakmış

    Lugano işi ters oldu işte. Onun yerinde Deniz veya Bekir oynar artık.