Geçen Gün Rıdvan Hocanın Yorumunu Dinledimde. Bu Takımda Deivid gibi bir futbolcu var.

Deivid Kim ; Chealse e İnter e Cska ya Karşı Forma giyen ve o maçlarda akıl almıyacak goller atan bir futbolcu. Şimdiki Konumu ne ? İlk 18 e zor giriyor. Bu Adamı Acilen Geri Kazanmamız Lazımki. Özer'in Durumuda Umarım En Yakın Zamanda Düzelir. Solda Artık Vederson ve Santos a gün doğdu. Zeminin Düzelme Çalışmaları Bildiğime Göre Devam Ediyor.

ve Başkanımız Taraftarlara Güzel Bir Haber'de Verdi... Yeni Sezone 3 Yıldız Futbocu Alınacakmış

Lugano işi ters oldu işte. Onun yerinde Deniz veya Bekir oynar artık.