Fenerbahçemizin Turkcell Süper Lig'de Diyarbakırspor ile yaptığı maçta sağ arka adalesinde yırtık oluşan Lugano'nun tedavisi devam ediyor.
Kulüp doktoru Ertuğrul Karanlık Lugano'nun tedavisine dün geceden itibaren başlanıldığı, bunun da futbolcumuzun daha çabuk iyileşmesi için avantaj olabileceğini söyledi.
Diyarbakırspor maçında ayağını burkarak oyundan çıkan Özer'in ise sakatlığının ciddi olmadığını ifade eden Karanlık, futbolcumuzun daha önce yapılan planlama doğrultusunda bugün, platin bulunan sağ ayak tarak kemiği için kontrolden geçtiğini ve bu kontrolde herhangi bir soruna rastlanmadığını belirtti.
