ve Başkanımız Taraftarlara Güzel Bir Haber'de Verdi... Yeni Sezone 3 Yıldız Futbocu Alınacakmış
Şu an 1 yabancı kontenjanı boşta. Sezon sonu büyük ihtimalle Deivid ile Guiza gider o halde. Yıldız oyuncuları muhtemelen Şampiyonlar liginde oynatmak için getirecekler. Umarım sezon sonu bir aksilik yaşanmaz da şampiyonlar ligine katılabiliriz