• 06-12-2009, 21:59:27
    #1
    Hayatımda böle bi rezil hakem görmedim. Maçın içine s.tı. Resmen Gs'nin puan kaybetmesi için herşeyi yaptı. YAZIKLAR OLSUN YAZIKKKKKKKKKKKKKKKKKLAR OLSUN
    " golden önce faulu veymiyoy, penaltılay vay veymiyoy, göymüyoy. bilica'yı içeyde çekiyoylay, indiyiyoylay faul veymiyoylar! "
    Azizin ağlaması ilk günden etkisini gösterdi başka bişi demiyorum.

    Bu hakem satılmıştır.Uefa fifa araştırsın federasyon birşey yapmaz .satılmış değilse bende adam değilim.
  • 06-12-2009, 22:00:38
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taraftarlar iyi kalayladılar.
  • 06-12-2009, 22:02:31
    #3
    Dün aziz yıldırım dedi ya hakemler hep bize yapıyor diye. Söylemiştir sevgili hakeme Aziz Yıldırım. Maçı çığırından çıkar diye. Yazıklar olsun.
  • 06-12-2009, 22:03:27
    #4
    Aziz bir konuştu yola geldi hepsi...........
  • 06-12-2009, 22:04:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    PowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün aziz yıldırım dedi ya hakemler hep bize yapıyor diye. Söylemiştir sevgili hakeme Aziz Yıldırım. Maçı çığırından çıkar diye. Yazıklar olsun.

    kafanıza taş düşse Aziz Yıldırım'dan bileceksiniz.
  • 06-12-2009, 22:06:27
    #6
    Gülme komşuna, gelir başına.
  • 06-12-2009, 22:06:52
    #7
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafanıza taş düşse Aziz Yıldırım'dan bileceksiniz.
    -repi + olarak iade ettim. Rahatlamışsındır. Doğruları söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Dünkü konuşmadan sonra emrini iyi vermiş Aziz Yıldırım.
  • 06-12-2009, 22:07:32
    #8
    Tek birşey söyliyeceğim gs ye yaptıklarını ibb'ye yapsalar yada bir ANADOLU kulüp'üne yapsalar bu kadar tepki verirmiydiniz?
  • 06-12-2009, 22:08:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    PowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -repi + olarak iade ettim. Rahatlamışsındır. Doğruları söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Dünkü konuşmadan sonra emrini iyi vermiş Aziz Yıldırım.

    Ben senden rep istemedim. Konuyada yazdım işinize gelmeyince böyle konuşuyorsunuz bu hakemlerle lig bitmez diyor çıkmış siz ona destek olacağınıza laf söylüyorsunuz sizden farklı birşey söylemedi dün.