

" golden önce faulu veymiyoy, penaltılay vay veymiyoy, göymüyoy. bilica'yı içeyde çekiyoylay, indiyiyoylay faul veymiyoylar!
"Azizin ağlaması ilk günden etkisini gösterdi başka bişi demiyorum.
Bu hakem satılmıştır.Uefa fifa araştırsın federasyon birşey yapmaz .satılmış değilse bende adam değilim.
Rahatlamışsındır. Doğruları söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Dünkü konuşmadan sonra emrini iyi vermiş Aziz Yıldırım.