Hayatımda böle bi rezil hakem görmedim. Maçın içine s.tı. Resmen Gs'nin puan kaybetmesi için herşeyi yaptı. YAZIKLAR OLSUN YAZIKKKKKKKKKKKKKKKKKLAR OLSUN


" golden önce faulu veymiyoy, penaltılay vay veymiyoy, göymüyoy. bilica'yı içeyde çekiyoylay, indiyiyoylay faul veymiyoylar!

"
Azizin ağlaması ilk günden etkisini gösterdi başka bişi demiyorum.
Bu hakem satılmıştır.Uefa fifa araştırsın federasyon birşey yapmaz .satılmış değilse bende adam değilim.