Konu
Böle Rezil Bi Hakem Görmedim.
06-12-2009, 22:07:32
#8
qktq
Tek birşey söyliyeceğim gs ye yaptıklarını ibb'ye yapsalar yada bir ANADOLU kulüp'üne yapsalar bu kadar tepki verirmiydiniz?