• 30-10-2009, 20:44:07
    #1
    Turkcell Süper Lig'de yarın Ankaragücü'nü konuk edecek Beşiktaş, rakibini yenerek son haftalarda yakaladığı galibiyet serisini sürdürmeyi hedefliyor.

    Sezona kötü başlayan, ancak son dönemde toparlanan siyah-beyazlı takım, Denizlispor maçında yakaladığı ivmeyi Ankaragücü'nü mağlup ederek sürdürmeye çalışacak.

    Beşiktaş'ın Ankaragücü ile yapacağı karşılaşmada cezalarını tamamlayan Ernst, Ferrari ve Sivok da forma giyebilecek.


    Wolfsburg maçı öncesi moral şart 1-0 olsun bizim olsun
  • 30-10-2009, 21:11:55
    #2
    Backlink Hizmetleri
    Beşiktaş güzel bir seri yakaladı. Wolsburg maçı öncesinde bir üç puan daha iyi gelir.
  • 30-10-2009, 22:27:16
    #3
    Ankaragücü iyi top oynuyor ama Beşiktaş seriyi bozmaz.1-0 veya 2-1 kazanır.
  • 30-10-2009, 22:30:42
    #4
    Beşiktaş seyirci halen sırt dönüyormu takıma.Buzlar eridimi?Malüm öss pek takip edemiyorumda.
  • 30-10-2009, 22:33:03
    #5
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş seyirci halen sırt dönüyormu takıma.Buzlar eridimi?Malüm öss pek takip edemiyorumda.
    Takıma ne zaman sırt dönüldü?
  • 30-10-2009, 23:28:21
    #6
    bundan 3-4 hafta önce.ligde işler kötü giderken.
  • 31-10-2009, 01:06:10
    #7
    underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan 3-4 hafta önce.ligde işler kötü giderken.
    Demekki iyi takip etmeyip, aradaki ince çizgiyi anlayamıyorsun.
  • 31-10-2009, 01:33:21
    #8
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takıma ne zaman sırt dönüldü?
    Demiroren'e yumurta atildiginda.
  • 31-10-2009, 01:43:16
    #9
    Takıma hiç bir zaman sırtımızı dönmedik, dönmeyiz! Yönetimi protesto ederiz, sırtımızı döneriz. Ancak bunun takıma olduğunu söyleyenler zaten tribünün ne olduğunu bilmeyenlerdir ve onlara laf anlatmak için harcayacak zamanımız yoktur. Boş konuşmayın ve neyin ne olduğunu bilmeden yorum yapmayın. Lütfen.