• 31-10-2009, 01:43:34
    #10
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demiroren'e yumurta atildiginda.
    Tepki takıma değil, tepki yönetime.
  • 31-10-2009, 14:40:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Beşiktaş'a sırtını dönen, yanında olmayan zaten Beşiktaşlı olamaz.

    Bizim asıl tepkimiz takımı iyi yönetmeyen yönetimeydi... Hiç bir zaman bu takıma sırtımızı dönmeyiz.
  • 31-10-2009, 14:46:19
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bir Ankaraüçlü Olarak Her İki Takıma Başarılar Dilerim.
  • 31-10-2009, 16:56:21
    #13
    Beşiktaşın kazanacağına ve rahat bir galibiyet alacağımızı düşünüyorum.
  • 31-10-2009, 19:10:29
    #14
    Beşiktaş kazanır, Ankaragücü Ersun Yenal'ı alırsa, ilk 5i zorlar Hikmek Karaman'la , orta sıralardan kurtulamaz.
  • 31-10-2009, 19:34:36
    #15
    ankaragücüm alacak bu maçı
  • 31-10-2009, 20:17:34
    #16
    BJK cok iyi basladi.
  • 31-10-2009, 20:35:26
    #17
    besiktas ankaragucu maci turksat uydusundan sifresiz veriliyor arkadaslar bilginize
    https://www.r10.net/off-topic/489381-...ta-lig-tv.html
  • 31-10-2009, 20:36:20
    #18
    Frekans bilgileri :

    11729 - 15555 Dikey ( V )

    Turksat
    ekleyin ligtv dahil tüm digiturk kanalları şifresi bjk macı veriliyor...