Beşiktaş'a sırtını dönen, yanında olmayan zaten Beşiktaşlı olamaz.

Bizim asıl tepkimiz takımı iyi yönetmeyen yönetimeydi... Hiç bir zaman bu takıma sırtımızı dönmeyiz.