Takıma hiç bir zaman sırtımızı dönmedik, dönmeyiz! Yönetimi protesto ederiz, sırtımızı döneriz. Ancak bunun takıma olduğunu söyleyenler zaten tribünün ne olduğunu bilmeyenlerdir ve onlara laf anlatmak için harcayacak zamanımız yoktur. Boş konuşmayın ve neyin ne olduğunu bilmeden yorum yapmayın. Lütfen.