• 05-05-2026, 22:34:17
    #1
    Arkadaslar allah askına pozşizyon dısarda oluyor adam kendini içeri atıyor faulün baslangıc noktası dışarıda nasıl penaltı veriliyor allah askına?
  • 05-05-2026, 22:35:58
    #2
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    Artık bitiş noktasına yakın olacak şekilde de değerlendiriliyormuş
  • 05-05-2026, 22:37:22
    #3
    DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bitiş noktasına yakın olacak şekilde de değerlendiriliyormuş
    Tam beşiktaşın bu maçına denk gelmesi de mükemmel olmuş gerçekten sagol bilgi için kral
  • 05-05-2026, 22:42:08
    #4
    Abi faul dışarıda, düşüş içeride. Nasıl bir VAR odası varsa inşallah gece rahat uyumazlar.
  • 05-05-2026, 22:42:51
    #5
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi faul dışarıda, düşüş içeride. Nasıl bir VAR odası varsa inşallah gece rahat uyumazlar.
    Bende öyle düşünüyorum tek kale maç oynadık bi haksız penaltıya verdiler turu inanılmaz..
  • 05-05-2026, 22:44:15
    #6
    Malesef oyuncuyu disarda direkt dusurmek yerine 10 metre arkasindan sürüklenirsen böyle penaltiyi verirler..
  • 06-05-2026, 00:12:20
    #7
    İyide fener maçındaki olayı yaptılar. Resmen beşiktaşı doğradı son dk hakem. Ha şu am*dspor olayından dolayı Konyayı tuttum ama doğruya doğru uzatmaya gitmesi gereken maçtı.