Konu
Penaltı mı? değilmi?
05-05-2026, 22:42:51
#5
primey
adagursoy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi faul dışarıda, düşüş içeride. Nasıl bir VAR odası varsa inşallah gece rahat uyumazlar.
Bende öyle düşünüyorum tek kale maç oynadık bi haksız penaltıya verdiler turu inanılmaz..