adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi faul dışarıda, düşüş içeride. Nasıl bir VAR odası varsa inşallah gece rahat uyumazlar.
Bende öyle düşünüyorum tek kale maç oynadık bi haksız penaltıya verdiler turu inanılmaz..