• 20-03-2026, 20:15:07
    #1
    Galatasaray Liverpool maçında osimhenin kolu kırılması sonucu bunun sorumlusu olarak gösterilen Liverpool oyuncusuna Galatasaray taraftarı tarafından sosyal medyada ırkçılığa maruz kalmış bunun akabinde Liverpool açıklama yaptı. Premier lig sayfasıda Liverpoolun yanında olduklarını bildirdi. Barcelona dan da açıklama gecikmedi. Kısaca Dünyaya rezil olduk. UEFA organizasyonlarından atilmazssk iyi.




    https://x.com/i/status/2034978513535869383





    https://x.com/i/status/2035001689514688757





    https://x.com/i/status/2035023569969873311
  • 20-03-2026, 20:19:14
    #2
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    liverpoolun oyuncusunun parmağı bizim stadlarda kesilseydi şu an her yerden men yerdik fazla takmamak lazım
  • 20-03-2026, 20:22:05
    #3
    Arif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    liverpoolun oyuncusunun parmağı bizim stadlarda kesilseydi şu an her yerden men yerdik fazla takmamak lazım
    Önce söylediğine kendin inan. Dünya tarihinde örneği yok. Oyuncu sakatlaniyor. Her ne sebep olursa olsun sakatlandığı için rakip takımın hükmen yenilmesini isteyen başka hiç bir kulüp yok Dünya tarihinde. Osimhen konusuna benzer konular illa ki olmuştur. Dünyada ırkçı çok.
  • 20-03-2026, 20:22:53
    #4
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce söylediğine kendin inan. Dünya tarihinde örneği yok. Oyuncu sakatlaniyor. Her ne sebep olursa olsun sakatlandığı için rakip takımın hükmen yenilmesini isteyen başka hiç bir kulüp yok Dünya tarihinde. Osimhen konusuna benzer konular illa ki olmuştur. Dünyada ırkçı çok.
    tamamdır kral inanırım bu yoldan devam
  • 20-03-2026, 20:28:00
    #5
    böyle açıklama yapan bir klüp ne bir özür mesajı nede bir geçmiş olsun mesajı içeren gönderi yayınladı hemde kendi stadında bukadar nankör ve küstah başka millet yoktur kimse türklere bu şekilde lafda etmesin asıl rezil ta kendileri ibrahim konate denen şahıs maçtan sonra faul yaptığı ve hakemin faul vermedği 2 adet görseli mmarifet gibi paylaşıp yaptırım almıyorsa bunu hakediyordur
  • 20-03-2026, 20:31:51
    #6
    Emr3stt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle açıklama yapan bir klüp ne bir özür mesajı nede bir geçmiş olsun mesajı içeren gönderi yayınladı hemde kendi stadında bukadar nankör ve küstah başka millet yoktur kimse türklere bu şekilde lafda etmesin asıl rezil ta kendileri ibrahim konate denen şahıs maçtan sonra faul yaptığı ve hakemin faul vermedği 2 adet görseli mmarifet gibi paylaşıp yaptırım almıyorsa bunu hakediyordur
    Öncelikle Türk'ün t harfini büyük yaz. Kimse bir açıklama yapmak zorunda değil. Bir oyuncu istediği paylaşımları yapar cezasınıda varsa etik dışı hareket yer. Bu onun ırkçılığı hak ettiği anlamına gelmiyor.
  • 20-03-2026, 20:33:20
    #7
    Riyakar avrupaya alkış tutan olmayın
  • 20-03-2026, 20:34:06
    #8
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    sizin konuyu açma sebebiniz zaten belli fazla söze gerek yok. yorumdaki arkadaşları kınıyorum durumu neden açıklamaya çalışmışlar ki zaten konuyu açan kişinin derdi ırkçılık değil ülke takımının clde başarı elde etmesi ve buna içerlemesi.
  • 20-03-2026, 20:34:55
    #9
    Öncelikle ırkçılığa en yüksek sesle karşıyım ama konate insanlıktan nasibini almamış

    https://www.instagram.com/reel/DWGwW...N5NXlrenNiMHYx