böyle açıklama yapan bir klüp ne bir özür mesajı nede bir geçmiş olsun mesajı içeren gönderi yayınladı hemde kendi stadında bukadar nankör ve küstah başka millet yoktur kimse türklere bu şekilde lafda etmesin asıl rezil ta kendileri ibrahim konate denen şahıs maçtan sonra faul yaptığı ve hakemin faul vermedği 2 adet görseli mmarifet gibi paylaşıp yaptırım almıyorsa bunu hakediyordur