sizin konuyu açma sebebiniz zaten belli fazla söze gerek yok. yorumdaki arkadaşları kınıyorum durumu neden açıklamaya çalışmışlar ki zaten konuyu açan kişinin derdi ırkçılık değil ülke takımının clde başarı elde etmesi ve buna içerlemesi.