• 19-03-2026, 00:25:13
    #1
    penaltıdan sonra ümitlenmiştik
    2.yarı ne degişti gs de
  • 19-03-2026, 00:25:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gs aynı gs bir şey değişmedi 😂
  • 19-03-2026, 00:27:04
    #3
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gs aynı gs bir şey değişmedi 😂
    8 olmasa bari
  • 19-03-2026, 00:27:36
    #4
    Maci kacirdim ama GS yenilmesine sevindim.
    Herkes haddini bilmeli.
    3-0 tahmin etmistim 6 gider bu gidisle.
    Ama burasi turkiye yine halaylarla karsilanirlar
  • 19-03-2026, 00:27:47
    #5
    tek bir oyuncusu gs kadar eden takım kendini topladı diyelim hocam :d
  • 19-03-2026, 00:29:40
    #6
    Kendi evinde 1 atınca sevinmiştim sonra Liverpool geçmişine baktım kendi evinde hiç bı takımı affetmemis bı Beşiktaşlı olarak Türk takımının bı yerlere gelmesini istiyor ve buralara gelmesine seviniyordum aslında önceden ama son besiktas Galatasaray maçında oynadıkları futbol tarzından sonra ondan da vazgeçtim şuan Galatasaray'ın yenilmesine seviniyorum Beşiktaş ile oynarken 1 golu atıp üstüne yatıp ardından sert futbol oynadılar 7 tane sarı 1 kırmızı gördüler hakemin vermediklerini saymıyorum bile
  • 19-03-2026, 00:30:58
    #7
    7-1 olur
  • 19-03-2026, 00:48:39
    #8
    bjk nin rekoru kırılamaz bence
  • 19-03-2026, 01:16:56
    #9
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maci kacirdim ama GS yenilmesine sevindim.
    Herkes haddini bilmeli.
    3-0 tahmin etmistim 6 gider bu gidisle.
    Ama burasi turkiye yine halaylarla karsilanirlar
    Haddimizi bilsek şampiyonlar liginde ne işimiz var, süper lig artık bizi kesmiyor. Avrupa devleriyle oynuyor yeniyoruz, yeniliyoruz.