Kendi evinde 1 atınca sevinmiştim sonra Liverpool geçmişine baktım kendi evinde hiç bı takımı affetmemis bı Beşiktaşlı olarak Türk takımının bı yerlere gelmesini istiyor ve buralara gelmesine seviniyordum aslında önceden ama son besiktas Galatasaray maçında oynadıkları futbol tarzından sonra ondan da vazgeçtim şuan Galatasaray'ın yenilmesine seviniyorum Beşiktaş ile oynarken 1 golu atıp üstüne yatıp ardından sert futbol oynadılar 7 tane sarı 1 kırmızı gördüler hakemin vermediklerini saymıyorum bile