Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maci kacirdim ama GS yenilmesine sevindim.
Herkes haddini bilmeli.
3-0 tahmin etmistim 6 gider bu gidisle.
Ama burasi turkiye yine halaylarla karsilanirlar
Haddimizi bilsek şampiyonlar liginde ne işimiz var, süper lig artık bizi kesmiyor. Avrupa devleriyle oynuyor yeniyoruz, yeniliyoruz.